Projekty Innowacyjne PO KL
|
1
|
Priorytet / Działanie
|
VI / 6.1
|
2
|
Województwo
|
zachodniopomorskie
|
3
|
Instytucja Pośrednicząca
|
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
|
4
|
Tryb
|
konkursowy
|
5
|
Numer konkursu
|
1/6.1.1/IN/2011
|
6
|
Wartość alokacji na konkurs
|
14 611 092, 00 zł
|
7
|
Temat projektu innowacyjnego
|
Poszukiwanie nowych, skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup docelowych wymagających szczególnego wsparcia
|
8
|
Typ projektu
|
Projekt innowacyjny testujący z komponentem ponadnarodowym
|
9
|
Tytuł projektu
|
Pl - Witryna Pracy 50+ - innowacyjny system kojarzenia popytu i podaży na rynku pracy
|
10
|
Data podpisania umowy
|
27.04.012
|
11
|
Strona www projektu/beneficjenta
|
http://www.zpsb.szczecin.pl/
|
12
|
Beneficjent
|
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
ul. Żołnierska 53
71-210 Szczecin
Tel.: 91 814 94 50
|
13
|
Status prawny instytucji Beneficjenta
|
Uczelnia wyższa
|
14
|
Osoba do kontaktu w instytucji Beneficjenta
|
Elżbieta Sowizdrzał
ul. Żołnierska 53
71-210 Szczecin
Tel. 91 814 94 50
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|
15
|
Okres realizacji projektu
|
01.09.2012-31.12.2015
|
16
|
Zakontraktowany budżet projektu
|
4 156 756, 48 zł
|
17
|
Zwięzły opis produktu finalnego
|
Produkt finalny – Stworzenie kompleksowego systemu Witryna Pracy (WP) obejmującego: nowe narzędzie do diagnozy kompetencji 50+ i tworzenia przez nich „porfolio zawodowego”, narzędzie dla pracodawców do efektywnego szukania pracowników na podstawie „profili kompetencji stanowiska”, zestaw procedur działania i współpracy dla użytkowników i odbiorców, platformę webową do kojarzenia pracodawców i szukających pracy, inteligentny „nawigator po umiejętnościach” pomagający w samo diagnozie przez 50+.
|
18
|
Grupa docelowa (odbiorcy i użytkownicy) oraz ich liczebność zakładana wg wniosku o dofinansowanie
|
ODBIORCY- osoby bezrobotne i niepracujące po 50 r.ż., przedsiębiorcy, doradcy zawodowi Wymiar docelowy: ok. 30 tys. Osób bezrobotnych i 30 tys. osób biernych zawodowo, ok. 215 tys. przedsiębiorców i ok. 80 doradców zawodowych. Wymiar upowszechniający ; osoby bez pracy 3900 osób, firmy 300, doradcy zawodowi 26 osób, wymiar testujący 120 osób 50+, 6 doradców zawodowych i 150 firm. UŻYTKOWNICY – a) PUP-y i agencje zatrudnienia – wartość docelowa 16 PUP i ok. 200 agencji zatrudnienia, organizacje przedsiębiorców WZ-6; upowszechnianie i włączanie 16 PUP i 20 agencji org. przedsiębiorców – 6. Testowanie – 2 organizacje przedsiębiorców, 3 PUP i 3 agencje zatrudnienia.
|
19
|
Partnerzy krajowi
|
Nie dotyczy
|
20
|
Partnerzy zagraniczni
|
SDART Ltd United Kingdom
|
21
|
Zwięzły opis charakteru i zakresu współpracy ponadnarodowej
|
Współpraca z SDART oparta na kombinacji modelu współpracy 1 i 3 określonego w wytycznych konkursowych: wymiana informacji i doświadczeń poprzez wykorzystanie narzędzi wypracowanych przez partnera, włączenie rozwiązań IT do budowy systemu.
|
22
|
Zwięzły opis działań upowszechniających i mainstreamingowych
|
Realizowane w 7 Etapach poprzez:
- Akcję upowszechniającą – seminaria, dystrybucja materiałów, informacje w mediach;
- Opracowanie i wydanie poradnika dla użytkowników oraz firm kampanii informacyjnych;
- Projekt i oprogramowanie panelu edukacyjno – informatycznego na Witrynie Pracy – praktyczne szkolenia e-learning;
- Opracowanie i wydanie podręcznika dobrych praktyk systemu WP – podsumowanie wszystkich działań upowszechniających;
- Mainstreaming horyzontalny;
- Organizacja konferencji podsumowująca projekt.
Inne działania upowszechniające – gł. cel – łamanie stereotypów.
|